2 Δεκ 2007

Δειλινό στον Πεύκο (Σκύρος)

6 σχόλια:

Δρομολόγια Θάσου είπε...

Ἄχ αὐτά τά δειλινά στόν Πεῦκο… δέν ξέρεις τί μου θύμισες...

Eleonora Benveniste είπε...

Ναι? Οι κουβαρίστρες μου δεν σ'άρεσαν? :)

Δρομολόγια Θάσου είπε...

Ὅλες οἱ φωτογραφίες σου εἶναι καταπληκτικές !!
Ἁπλά ὁ Πεῦκος μου ξύπνησε κάποιες ἀναμνήσεις..
Εἶσαι καί κοσμογυρισμένη

Eleonora Benveniste είπε...

Μόνο κοσμογυρισμένη? Είμαι και κοσμαγάπητη :) Το δικό σου μπλόγκ ποιό είναι να ανταποδώσω την επίσκεψη?

Δρομολόγια Θάσου είπε...

Δυστυχῶς Ἐλεονόρα μου δέν ἔχω μπλόγκ. Εἶναι πάντως στίς σκέψεις μου.
Βέβαια ὁ γραπτός μου λόγος δέν εἶναι τό καλύτερο σημεῖο μου καί σκεφτόμουν νά κάνω ἕνα φωτογραφικό μπλόγκ. Ὄχι δέν θέλω νά σέ ἀντιγράψω ἁπλά τό εἶχα πολύ καιρό στά ὑπόψη.

Eleonora Benveniste είπε...

Να το κάνεις. Δεν ...κράτησα την αποκλειστικότητα :)